HomeHome  CalendarCalendar  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share
 

 Sup Guys? New Kid on the block

Go down 
AuthorMessage
SohcIt2Me
noob
SohcIt2Me

Posts : 74
Join date : 2011-04-17
Age : 25
Location : Fresno

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptySun Apr 17, 2011 2:17 pm

Hey guys my name is Pat. I drive a 98 Civic Hatchback dx. The motor is all stock except a crappy ebay header (only bought it because my oem exhaust manifold cracked down the middle). You may have seen me around, ill try to get some picks up later on today. My ride is painted 14k black and has gold rota boosts.
BTW i was checkin out the site and it should be called "Fresno-Subies" lol jk im loving boxers
Back to top Go down
View user profile
xxgxx
regular
xxgxx

Posts : 149
Join date : 2011-04-16
Location : SE Fresno

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptySun Apr 17, 2011 3:35 pm

Hello and welcome aboard. Give it more time and you will definitely see the forum filled with different cars Smile
Back to top Go down
View user profile
4G63kevin
regular
4G63kevin

Posts : 146
Join date : 2011-04-14
Location : Fresno, CA

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptySun Apr 17, 2011 5:35 pm

Welcome to the boards!
Back to top Go down
View user profile
Rickdaddy
Admin
Rickdaddy

Posts : 1659
Join date : 2011-04-08
Age : 31
Location : Fresno

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptySun Apr 17, 2011 6:27 pm

welcome to the site!

lol yeah I noticed we have a good amount of Subie owners, but I'm pretty sure in the future there will be far more Honda owners. But hopefully there'll be a diversity in this forum.
Back to top Go down
View user profile
illest
regular
illest

Posts : 416
Join date : 2011-04-17
Location : Fresno

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptySun Apr 17, 2011 6:33 pm

What's good.
Back to top Go down
View user profile
ONE4ONE
Marketplace Moderator
ONE4ONE

Posts : 1092
Join date : 2011-04-13

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptySun Apr 17, 2011 7:58 pm

WELCOME.... afro

_________________
LET ME JUST PUT THE HEAD IN

SAVE A TREE, EAT A BEAVER
Back to top Go down
View user profile
MUACHi
veteran
MUACHi

Posts : 623
Join date : 2011-04-16
Age : 28
Location : Ashlan

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptySun Apr 17, 2011 11:17 pm

welcome dude, if it makes you feel better. i also own a 94 GSR DB8 JDM Razz
Back to top Go down
View user profile https://www.facebook.com/tommymonchivang
Ej8Kid
Moderator
Ej8Kid

Posts : 663
Join date : 2011-04-14
Age : 30

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptyMon Apr 18, 2011 12:26 am

Welcome!
Back to top Go down
View user profile
93ImprezaSFI
noob
93ImprezaSFI

Posts : 34
Join date : 2011-04-16
Age : 32
Location : Fresno, CA

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptyTue Apr 19, 2011 11:35 pm

Welcome to the forum!

Hahaha yeah there's a lot of subies in here, but most likely there will eventually be more hondas then subies on here.

Back to top Go down
View user profile
4G63kevin
regular
4G63kevin

Posts : 146
Join date : 2011-04-14
Location : Fresno, CA

Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block EmptyWed Apr 20, 2011 12:36 am

Rickdaddy wrote:
welcome to the site!

lol yeah I noticed we have a good amount of Subie owners, but I'm pretty sure in the future there will be far more Honda owners. But hopefully there'll be a diversity in this forum.

Hurry and get more of your foo's to join so we can have the car -specific subtopics. lulz
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




Sup Guys? New Kid on the block Empty
PostSubject: Re: Sup Guys? New Kid on the block   Sup Guys? New Kid on the block Empty

Back to top Go down
 
Sup Guys? New Kid on the block
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Announcements, Introductions & Feedbacks :: Introductions-
Jump to: